Last Mile доставка: значення та значущість

Last Mile доставка: значення та значущість

Last Mile доставка завжди була гарячою темою у світі електронної комерції. Клієнти очікують, що їхні замовлення буде доставлено в найкоротші терміни, незалежно від того, де було зроблено замовлення.

Під час пандемії, пов’язаної з COVID-19, торгівля онлайн зросла в обсягах, унаслідок чого постали нові завдання перед підприємцями, які займаються роздрібною торгівлею, та компаніями-перевізниками: встигнути задовольнити попит покупців та зберегти свій імідж.

Одночасно зі збільшенням популярності e-commerce підвищуються й вимоги покупців, які очікують не тільки швидкої та вчасної доставки, але й можливість відслідковування статусу замовлення від самого моменту оформлення. Така ситуація спричиняє необхідність покращити одну з найбільш проблемних та важливих ланок ланцюга постачання — доставку Last Mile.

Last Mile delivery

Що таке Last Mile доставка?

У логістиці під терміном Last Mile delivery — або Last Mile доставка — розуміють останній етап доставки товарів кінцевому покупцю, тобто транспортування замовлення від складу або дистрибуційного центру до клієнта максимальною швидко та з найменшими фінансовими витратами.

Важливість доставки останньої милі

Вміння організувати ефективний логістичний ланцюг важливе для задоволення клієнтів, а отже, і їхньої лояльності до торгового онлайн-бізнесу. Last Mile доставка — це остання ланка ланцюга постачання, тому від якості її виконання залежить думка покупців про ваш магазин.

Якщо ви не будете пропонувати швидку доставку або замовлення з вашого магазину будуть надходити пізніше того терміну, який ви обіцяєте, користувачі знайдуть інші магазини, які здатні запропонувати аналогічні товари, але з більш вигідними умовами доставки.

Великі гравці e-commerce ринку задають тренди, такі, як безкоштовна доставка, доставка за 1–2 дні та вибір зручного часу для отримання замовлення. Якщо не намагатися дорівнятися до цих тенденцій, що вже майже стали стандартами, ваш бізнес не матиме шансів у такій конкурентній сфері, як електронна комерція.

Проблеми Last Mile delivery

Слабкі місця Last Mile — це відстеження замовлень, витрати на доставку та оперативність, а також клієнтоорієнтованість. Якщо доставка останньої милі погано організована, то можуть виникнути такі проблеми:

  • покупцеві доводиться довго очікувати своє замовлення;
  • кур’єр приходить невчасно;
  • поведінка кур’єра неввічлива;
  • доставка нерентабельна для відправника.

Усі ці недоліки зведуть нанівець ваші зусилля. Навіть якщо у вас якісний товар, зручна та гарна упаковка, і ви все зробили правильно, окрім останнього етапу — вашу роботу визнають незадовільною. Клієнти залишать негативні відгуки про вас, що вплине на вашу репутацію. Хоча в деяких із цих проблем буде винен перевізник, саме ви будете відповідати перед покупцем.

Щоби розв’язати  проблеми доставки останньої милі та витримати суперництво з великими магазинами електронної комерції, бізнеси повинні вкладатися в технології, збільшувати кількість робочих рук, покращувати інфраструктуру з допомогою додаткових складських приміщень у декількох локаціях. І водночас зробити так, щоби логістичні витрати залишалися на низькому рівні.

Якщо коштів або часу не вистачає для розв’язання проблем із доставкою, варто звернутися до Last Mile оператора — компанії UB1, якій довіряють такі світові бренди, як Nestle, Loreal, Henkel, Unilever та ін. Завдяки власному автомобільному парку, системі складів, розташованих у різних областях центральної та західної України, а також досвіду роботи понад 25 років, ми забезпечуємо Last Mile доставку за 24 години.

Last Mile оператор

Скільки коштує доставка останньої милі

Last Mile доставка не тільки складна та повна проблем, але й найдорожча частина ланцюгу постачання. Її вартість складає близько половини всіх логістичних витрат. І, хоча частину вартості сплачують замовники, уникнути значних витрат не вдасться. Втім, цілком реально виправити становище, якщо провести оптимізацію доставки останньої милі або віддати логістичні процеси на аутсорсинг до 3PL-оператора.

Оператор Last Mile

Процес доставки «останньої милі» передбачає доставку посилки з найближчого транспортного центру до кінцевого пункту призначення максимально вигідно та швидко. Тож оператори останньої милі — це транспортні компанії, які займаються перевезенням вантажів.

UB1 також надає послуги доставки Last Mile. Крім цього, ми пропонуємо повний комплекс логістичних послуг. Співпраця з нами гарантує повну прозорість на всіх етапах ланцюга постачання завдяки можливості стежити за власними відправленнями в режимі реального часу. Тож ви завжди будете в курсі подій та форс-мажорних обставин.

оператором Last Mile

Як 3PL-компанії покращують доставку Last Mile

Компанія UB1 використовує у своїй роботі сучасні технології та інновації, такі як системи складського та транспортного управління, а також управління залишками. Завдяки цьому всі логістичні процеси максимально оптимізовані, а клієнти можуть отримати прозору та повну інформацію щодо власних товарів та відправлень. Якісне виконання сучасної логістики потребує безперервного обміну інформацією, що й забезпечують наші системи.

Перед відправкою кожного замовлення ми обираємо найкращу пропозицію з доставки серед наших партнерів, щоби заощадити ваші кошти та задовольнити потреби покупців. До того ж, ми маємо власний транспорт та регіональні представництва, що суттєво впливає на швидкість доставки замовлення.

Ми також можемо аналізувати дані клієнтів, щоб обрати, з якого зі складів нашої системи будуть відправлені ваші замовлення. Завдяки моделі розподілення залишків, вони стратегічно розподіляються між різними дистрибуційними центрами за вашим вибором, а потім надсилаються зі складу, розташованого найближче до клієнта. Коли ваші замовлення транспортуються на меншу відстань, ви економите гроші та час на доставку. UB1 розширює власну мережу складів на території України, аби й надалі задовольняти потреби своїх клієнтів.

Ми пропонуємо нашим клієнтам ретельно продумані індивідуальні рішення, що складаються лише з тих послуг, які потрібні саме вам. Комплексне надання послуг третьою стороною більш вигідне для бізнесу, аніж самостійне виконання логістичних операцій та забезпечення потрібних ресурсів власними силами, тому ми гарантуємо зниження витрат на логістику, у тому числі на Last Mile доставку.

Якщо ви зацікавлені співпрацею з нами, натисніть кнопку “замовити дзвінок” зверху або знизу сторінки!