Як підготуватися до сезонних розпродажів?

Як підготуватися до сезонних розпродажів (2)

Лише кілька днів відділяють нас від листопада — місяця, коли більшість людей здійснює святкові покупки до Різдва та Нового року. Саме в цей період слід провести ретельну підготовку до шалених розпродажів, які також називають сезонними. Покупці чекають на сезонні розпродажі, тож варто не пропустити цей момент і власникам підприємств у системі e-commerce, аби не втратити нагоду збільшити прибутки.

Ми розкажемо, як підготувати сезонні знижки, щоб мати найкращий результат для власного бізнесу.

Плануйте завчасно розпродаж

Планувати сезонний розпродаж товарів треба завчасно. Чим більше у вас буде часу на підготовку, тим менше шансів, що під час розпродажу виникнуть проблеми. А якщо вони все ж з’являться, вам буде легше їх вирішити. Щоби план розпродажу був реальним, зробіть аналіз актуальної ситуації на ринку, поцікавтися, які товари частіше шукають користувачі, які є акції та знижки у конкурентів.

Коли будете розробляти стратегію розпродажів, обов’язково прорахуйте бюджет для різних рекламних акцій, закупки товарів, святкової упаковки тощо. Ретельно розрахуйте час та людські ресурси.

Перевірте роботу інтернет-магазину для розпродажу

Білл Гейтс нещодавно зазначив, що лише той бізнес досягне успіху, який працює в інтернеті. Для того, щоби сезонний розпродаж товарів пройшов успішно, варто впевнитися, що ваш інтернет-магазин має актуальні описи товарів, привабливі фотографії хорошої якості, а процес виконання замовлення й оформлення простий та зручний. Зробіть окрему категорії під сезонні знижки та для акційних товарів, щоби спростити потенційним покупцям пошук.

Також врахуйте збільшення кількості користувачів вашого сайту під час сезонних розпродажів. Оптимізуйте свій сайт, якщо є можливість, що він не витримає підвищеного навантаження. Проблеми з роботою сайту — це останнє, що вам потрібно в цей період.

сезонні розпродажі

Перевірте статистику продажів

Плануючи сезонні розпродажі, перевірте знижки та акції минулих років. Це допоможе уникнути колишніх промахів, визначити можливий відсоток зростання прибутку та знайти товари, що продаються найбільше як під час піків продажів, так і в періоди спокою. Вгадати на 100 % тут неможливо, але окреслити план дій та список товарів для розпродажу точно допоможе.

Запропонуйте попереднє замовлення

Можливість завчасно забронювати подарунки для всієї родини — чудова новина для ваших покупців. Можна додати певні заохочення тим, хто зробить попереднє замовлення товарів на сезонні розпродажі. Наприклад, додаткову знижку, безкоштовну доставку, або інші приємні бонуси.

Вигідно це й бізнесу. Так ви зможете завчасно провести підготовку, поповнивши запаси потрібних товарів, та не розчаруєте клієнтів затримками замовленого товару.

Покращіть обмін та повернення товарів

Часто буває, що товари в сезонний розпродаж купують необачно, не обміркувавши покупку. Цьому сприяє привабливий напис «знижка», а також обмежений час акційних пропозицій. Звісно, після закінчення розпродажів треба очікувати зріст обмінів та повернень. Тож не панікуйте, а підготуйтеся до можливого сценарію:

  • перевірте чіткість політики обміну та повернень, вказаної в доступному місці на вашому сайті;
  • проінструктуйте персонал та впевніться, що робочих рук вистачить для задоволення збільшеного попиту;
  • облаштуйте приміщення для перевірки повернень;
  • створить приємні умови для клієнтів, щоби вони залишалися задоволені та приходили знов.

Передача логістичних процесів до 3PL компанії позбавляє вас від проблем, пов’язаних з обміном та поверненнями. Компанія UB1 повністю бере на себе відповідальність за ці процеси.

логістика під час сезонних розпродажів

Продумайте логістику

Зазвичай напередодні свят усі логістичні компанії вкрай завантажені. Тож завчасно договориться з перевізниками та власниками складських приміщень, щоби вони не затримували доставку вашої продукції замовникам. Якщо вашим клієнтам доведеться довго очікувати посилку, чи навіть отримати подарунки після свят, не сподівайтеся, що вони до вас повернуться. А ще можуть зіпсувати репутацію, публікуючи негативні відгуки.

Проте добре підготуватися до збільшення попиту може бути важко, адже сезонні розпродажі проводитиме не тільки ваш магазин. Професійні логістичні робітники, що забезпечують комплектування, пакування та відправлення замовлень, будуть потрібні кожному. Компанія UB1 має великий штат робітників, що можуть забезпечити швидке виконання замовлень навіть на піках продажів.

Добре вивчіть конкурентів

Вислів «тримай друзів поряд, а ворогів ще ближче» варто взяти на озброєння. Ретельно вивчить продукцію своїх прямих конкурентів, а також тих, хто торгує супутніми товарами. Зробіть більш цікаві пропозиції, використовуйте їх вдалі знахідки. Допоможе вийти вперед знання їхньої цільової аудиторії. Варто поцікавитися, що про конкурентів пишуть онлайн. Таким способом вдасться оцінити слабкі місця та сильні сторони, зрозуміти краще потенційних клієнтів та уникнути провалів.

Йдіть на крок попереду

Сьогодні це важливо, як ніколи. Світ навколо нас змінюється швидкими темпами. Учора популярні товари сьогодні вже не мають попита. Бізнесмену потрібно бути весь час насторожі, щоб отримувати бажаний прибуток. Тож відійдіть від штампів та стереотипів. Будьте креативними. Працюйте над впізнаваністю свого бренду, швидко захоплюйте ринок.

розпродажі

Прорахуйте бюджет

Скласти правильний бюджет — найважливіша частина підготовки до розпродажів. Щоб у найвідповідальніший момент не залишитися без грошей, визначте джерела додаткового фінансування, активно залучайте інвесторів, якщо власних коштів не вистачає.

Враховуйте:

  • капітальні витрати;
  • операційні витрати;
  • шляхи надходження грошей.

Обов’язково спрогнозуйте очікуваний прибуток. Врахуйте потребу найняти додаткових співробітників.

Налагодіть управління запасами

Сезонні товари часто залишаються, не забувайте про них із початком розпродажів. Тож перед закупівлею нових товарів варто провести ревізію своїх запасів та переглянути минулорічну статистику продажів. Це допоможе визначити, які товари купували більш активно, та зробити на них ставку. Важливо забезпечити наявність товарів у достатній кількості, адже закінчення запасів під час розпродажу позбавляє вас частини прибутку.

З логістичними операторами слідкувати за управлінням запасами швидко та просто завдяки технологічним рішенням. Наприклад, компанія UB1 використовує у своїй роботі WMS, або систему складського управління, що надає можливість відслідкувати повний цикл партійності товарів та мати чітку цифру залишків без необхідності перевіряти вручну.

Приваблюйте клієнтів

Клієнти дуже чутливі й люблять, коли їх балують, тож не скупіться на подарунки. А ще активно заманюйте покупців у воронку продажів. Такі акції, як «Новий товар», пропозиції, які мають обмеження в часі або діють пакетом, «Цікавий розіграш» допомагають просувати товари. Такі дії завжди сприяють збільшенню продажів.

Підготуйте унікальну торгову пропозицію, щоби привабити своїх споживачів. Можна запропонувати безкоштовну доставку, знижку на наступну покупку, тотальний розпродаж та інше.

розпродаж сезонних товарів

Використовуйте всі рекламні канали е-комерції

Рекламні кампанії мають бути різного спрямування. Почніть із пропозицій до початку розпродажу та підігрівайте цікавість покупців упродовж усього періоду сезонного розпродажу. Проводьте своєчасний моніторинг, вносить корективи. Використовуйте всі рекламні канали: соціальні мережі Facebook та Instagram, електронні розсилки, YouTube, контекстну рекламу та інші популярні інструменти рекламного-маркетингу. Не забувайте про сайт, на який можна розмістити банери з акційними пропозиціями та відліком часу до закінчення їхньої дії (або до початку).

Аналіз проведених заходів дасть матеріал для роздумів щодо розуміння власної ЦА, подальшої стратегії продажів та вибору дійсно дієвих рекламних методів.

Побудувати прибутковий бізнес без продуманої реклами ще не вдалось нікому, тож не знехтуйте її можливостями, щоби збільшити прибуток від сезонних розпродажів.

Як бачите, сезонні розпродажі вимагають серйозної підготовки та мають багато тонкощів, корім логістики. Тому логістичний провайдер UB1 пропонує вам стати вашим вашим надійним партнером зі зберігання товарів, формування посилок, транспортування продукції до місця розповсюдження та замовникам. Також візьмемо на себе зобов’язання щодо оформлення повернень. З нашою допомогою ви набагато швидше впораєтесь із сезонними розпродажем та не зазнаєте збитків.